קוסמטיקה מבית ZO SKIN

 ZO Skin Health

 מוצרי ZO Skin מגיעים אלינו מחברה שמפתחת ומייצרת פתרונות חדשניים לטיפול בעור, המעלים לדרגה חדשה את בריאות העור תוך התבססות על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחומי תיקון ושיקום העור, ההנדסה הביו-רפואית, מערכות הובלת החומרים הפעילים ובניית נוסחאות טיפול ייחודיות.
 

החברה בונה חבילות שלמות לטיפול מערכתי שלם בעור, המחברות בין האספקט הטיפולי לאספקט הטיפוח היומיומי, ומאפשרות למשתמשים ליהנות מעור בריא וקורן, בכל גיל ולכל סוג עור.

זו סקין

Zo Skin של ד''ר אובג'י

ZO Skin Health  נוסדה על ידי ד׳׳ר Zein Obagy בשנת 2007 כדי לספק לרופאים ומטופלים את הפתרונות החדשניים והיעילים ביותר בעולם בריאות העור. כמנהל רפואי של החברה יצר ד׳׳ר אובאג׳י מוצרים עם רכיבים מתקדמים טכנולוגית ופורמולציות יעילות יותר.
לאתר זו סקין העולמי.
מורשתו של ד"ר אובאגי, הממציא של מדעי בריאות העור, החלה בחיפושו הראשוני על מנת להסביר את בריאות העור, שאותה הוא מגדיר כעור חלק, חזק ויציב. ההגדרה שלו נתפסה במהרה ע"י עמיתים מכובדים בתחומי הדרמטולוגיה וכירורגיה פלסטית. זה עזר לרופאים להשיג תוצאות טיפול טובות יותר לאחר קביעת פתרונות מתאימים יותר לבעיה של המטופל, ולא רק להתמקד באבחון. ההגדרה החלוצית שלו כללה גם מערכת סיווג עור, המאפשרת לרופאים לקבוע את הטיפולים הטובים ביותר ולחזות את תגובת הלקוח על בסיס האתניות של האדם וסוג העור.

zo skin

הנמכרים ביותר

Brightalive

הברייטלאייב- תכשיר להבהרת עור שאינו מכיל רטינול אשר הוכח קלינית כי מפחית הופעת כתמים כהים ומאחד את גוון העור.

5/5
zo ski

Exfoliating Polish

התכשיר מכיל קריסטלים עגולים של מגנזיום להסרת תאי עור מתים ולהשגת מראה עור מבריק, חלק ובעל גוון אחיד יותר.​

5/5

AGGRESSIVE - Anti Aging Program

טיפול (קיט מוצרים) להסרת מראה של קמטים וקמטים עמוקים יותר, היפרפיגמנטציה (כתמי גיל, נזקי שמש) ועור דליל.

5/5
zo skin

Anti Aging Program

טיפול להפחתת סימנים מוקדמים או משמעותיים של הזדקנות סביבתית וכרונולוגית.

5/5
זו סקין

Complexion Renewal Pads

המגבונים מוספגים בחומצה סליצילית 2% לניקוי החלב בעור הפנים, להשרת תאי עור מתים החוסמים את הנקבוביות ולהסיר שומן מהעור. מיצויים מתמציות בוטאניות מרגיעות את העור.

5/5
Zo skin tlv

Exfoliating Cleanser

סבון ניקוי גרגרים לעור רגיל עד שומני. סבון פנים לניקוי ייחודי המסיר עודפי שמן מהעור, לקבלת תחושת ניקיון ללא הרגשה של יובש. טיפות משמן החוחובה מזינות את העור בליפידים למראה עור רך עם לחות.

5/5
זו סקין Daily

Daily Power Defense

הגנה עוצמתית ליום - רטינול, אנזימים ואנטי-אוקסידנטיים מסייעים בתיקון תאי עור פגומים והגנה על העור מפני נזק עתידי. התכשיר מעודד התחדשות תאי העור.

5/5
Growth Factor Serum זו סקין

Growth Factor Serum

תכשיר ייחודי בעל קומפלקס של פפטידים בשילוב פקטור גדילה, מסייע בקבלת מראה עור גמיש ומוצק יותר. תאי גזע צמחיים שעברו תהליך טיהור מיוחד, אנטי-אוקסידנטים ובטא-גלוקנים מיוחדים מרגיעים את העור ומספקים הקלה מיידית, תוך שהם מגנים על העור מפני סימנים עתידיים של הזדקנות הנובעים מנזק תאי וירידה בכמות הקולגן.

5/5
קרם הגנה ZO SKIN

מקדם הגנה + פריימר SPF30

התכשיר הייחודי מכיל קומפלקס של אנטי-אוקסידנטים המשתחרר במשך 12 שעות ומספק הגנה מפני נזקים של רדיקלים חופשיים במשך כל שעות היום. המוצר מאופיין בגוון אוניברסאלי בעל מראה משי-מט, המסייע בהסתרת פגמים בעור. ניתן להשתמש בתכשיר לבד או כפריימר לפני מייק-אפ, להשגת עור אחיד לטווח ארוך.

5/5
זו סקין אובג'י

Exfoliation Accelerator

וסחה מיוחדת המשלבת קומפלקס של חומצה גליקולית וחומצה לקטית המסייעת בהסרה של תאי עור מתים ולהתחדשות העור. המוצר עשיר באנטי-אוקסידנטים בתוספת אלו-ורה, תה ירוק וקמומיל המרגיעים ומזינים את העור. ללא חומרים משמרים מסוג פרבנים.

5/5

לאבחון ללא עלות השאירו פרטים או התקשרו

*משלוח חינם בקנייה מעל 1000 ש"ח.

מורפיאוס8

מורפאוס8 - Morpheus8

פיסול פנים

פיסול פנים ופילרים

פיסול אף זוי תל אביב

פיסול אף

Contact

מרפאת זוי